آشنایی با 10 ماشین محبوب پورشه (3)

آشنایی با 10 ماشین محبوب پورشه

آشنایی با 10 ماشین محبوب پورشه

کمپانی خودروسازی پورشه یکی از برجسته ‌ترین و معروف‌ ترین سازندگان خودروهای لوکس و اسپرت در جهان است. این کارخانه خودروسازی در سال 1931 توسط فردیناند پورشه در اشتوتگارت آلمان تأسیس شد.

خوب است بدانید نخستین ماشین پورشه، پورشه 64 بود که در سال 1939 ساخته شد. در حال حاضر کمپانی پورشه با ساخت و تولید مدل‌ های گوناگون از خودرو های اسپرت، سدان و شاسی بلند قادر به پوشش بازار های مختلف صنعت خودروسازی شده است به گونه ای که در چند سال گذشته، پورشه علاوه بر تولید ماشین هایی با سوخت فسیلی به سمت توسعه دادن ماشین هایی الکتریکی و هیبریدی نیز حرکت کرده است.

برای آن که بیشتر با محصولات این کارخانه آشنا شوید تا بتوانید هنگام اجاره خودرو با راننده آگاهانه تر اقدام نمایید، می خواهیم با هم 10 مدل برتر و پرفروش این کارخانه محبوب خودروسازی را بیان نماییم.

پورشه 911 از محبوب ترین ماشین های پورشه

این ماشین محبوب پورشه نخستین بار در سال 1964 معرفی شد. پورشه 911  با طراحی آیکونیک و ویژگی‌ های فنی برجسته به یکی از محبوب ترین ماشین های اسپورتی تبدیل شده که طرفداران بسیاری دارد. از مدل های مختلف پورشه 911 می توان به کاررا، توربو و GT3  اشاره کرد که هر کدام از این ماشین ها تجربه رانندگی خاص و فوق العاده ای را به ارمغان می آورند.

ماشین محبوب پورشه، پورشه 718 کیمن

مدل 718 کیمن، ماشینی اسپرت با ابعادی کوچک ولی چابک از کمپانی پورشه می باشد که از سال 1996 به بازار عرضه می ‌شود. این ماشین محبوب پورشه به دلیل هندلینگ بالا و عملکرد فوق ‌العاده مورد تحسین واقع شده است. از این رو گزینه ای محبوب برای علاقمندان به رانندگی با ماشین های اسپرت و مسابقات می باشد. ماشین پورشه کیمن 718 GT4 RS  به عنوان پرچم دار این مدل از ماشین های پورشه است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

پورشه 718 باکستر از محبوب ترین خودروهای کمپانی پورشه

این ماشین محبوب پورشه، نسخه رودستر 718 کیمن می باشد که دارای سقف بازشو و طراحی زیبا است که از سال 1996 در بازار حضور دارد. این خودرو با ارائه تجربه رانندگی فوق العاده و دینامیک عالی همیشه محبوب و مورد توجه خریداران بوده و از پرفروش ‌ترین مدل ‌های کمپانی پورشه به حساب می آید.

ماشین محبوب پورشه، پورشه پانامرا

پورشه پانامرا در سال 2009 وارد بازار خودرو شده و سریعا به یکی از سدان ‌های شیک و محبوب بازار تبدیل شد. این ماشین محبوب پورشه ترکیبی از راحتی و آسودگی به همراه اسپرت بودن را دارا است. از این توانسته توجه کسانی که به دنبال یک خودروی سدان چهار در اسپرت هستند را جلب کند. خوب است بدانید پورشه پانامرا علاوه بر موتور های بنزینی، با موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی در بازار های جهانی عرضه شده است. پانامرا در نسخه ‌های هیبریدی و توربو نیز تولید می ‌شود که جذابیت این خودروی زیبا و شیک را زیادترکرده است.

پورشه کاین از خودروهای پرطرفدار

ماشین پورشه کاین در سال 2002 معرفی و وارد بازار خودرو شد. این ماشین محبوب پورشه اولین شاسی ‌بلند این کمپانی بود که با استقبال بسیار زیادی از سوی طرفداران رو به رو گشت. پورشه کاین با ارائه ترکیبی از قابلیت ‌های آفرود و عملکردی اسپرت، طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده و توانسته به یکی از پرفروش ‌ترین مدل‌ های پورشه تبدیل شود. این خودرو با موتور های مختلف و امکانات جذاب گوناگون، توانسته جایگاهی مناسب برای خود در بازار شاسی ‌بلند های لوکس پیدا کند.

ماشین محبوب پورشه، پورشه ماکان

این ماشین محبوب پورشه یک شاسی بلند کامپکت می باشد که در سال 2014 معرفی و وارد بازار شده است. خودرو پورشه ماکان با طراحی زیبا و عملکرد دینامیکی بالا، محبوبیت زیادی در بازار شاسی بلندهایی با ابعاد نسبتا کوچک و لوکس، کسب کرده است. آخرین مدل این خودرو ساخت سال 2024 می باشد که مجهز به دو نمایشگر دیجیتال به همراه نرم افزارهایی مانند اسپاتیفای و یوتیوب است. پورشه ماکان با داشتن امکانات زیاد، گزینه ای مناسب برای کسانی است که به دنبال یک خودروی چند منظوره با قابلیت های اسپرت هستند.

پورشه تایکان، نخستین ماشین کاملا برقی پورشه

پورشه تایکان نخستین ماشین کاملا برقی پورشه است که در سال 2019 به بازار خودرو عرضه شد. این خودرو با طراحی مدرن و عملکرد مثال زدنی، نشانی از تعهد کمپانی پورشه به محیط زیست پایدار است. تایکان با شتاب و سرعت بالا و همچنین تکنولوژی پیشرفته همچون 4 نمایشگر دیجیتال، توانسته مقام بسیار خوبی در بازار خودرو های الکتریکی لوکس پیدا کند و به یکی محبوب ترین و پرفروش ترین مدل‌ های این کمپانی تبدیل شود.

آشنایی با 10 ماشین محبوب پورشه (1)
آشنایی با 10 ماشین محبوب پورشه (1)

پورشه 918 اسپایدر، یک ماشین سوپر اسپرت هیبریدی

پورشه 918 اسپایدر یک ماشین سوپر اسپرت هیبریدی از کمپانی پورشه است که در سال 2013 معرفی و به به بازار خودرو عرضه شد. این خودرو دارای ترکیبی از موتور بنزینی و الکتریکی است که توانسته قدرت و عملکرد فوق ‌العاده ‌ای را به طرفداران ارائه دهد. 918 اسپایدر علاوه بر سرعت و شتاب بسیار زیاد، با طراحی هوشمندانه و تکنولوژی‌ های پیشرفته، توانسته توجه علاقه ‌مندان به خودرو هایی با کارایی بالا را به خود جلب کند و به یکی از پرفروش‌ ترین و گران ترین مدل ‌های پورشه تبدیل شود.

پورشه کاررا GT از جذاب ترین سوپر اسپرت ‌های کمپانی پورشه

هنگام اجاره خودرو بدون راننده خوب است بدانید، این ماشین پورشه بین سال ‌های 2004 تا 2007 تولید و به بازار ارائه شده است. پورشه کاررا GT یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سوپر اسپرت ‌های کمپانی پورشه می باشد. این خودرو دارای موتور V10 قدرتمند و طراحی آیرودینامیک است که به عنوان یکی از محبوب ترین خودرو های اسپرت دهه خود شناخته می گردد. کاررا GT به دلیل عملکرد فوق ‌العاده و طراحی جذاب و خاص خودش در بین کلکسیونر ها و طرفداران خودرو های اسپرت جایگاه بسیار بالا و محبوبی را دارا است.

پورشه 959 یک خودرو اسپرت انقلابی

پورشه 959 یک خودرو اسپرت انقلابی از کمپانی پورشه است که در دهه 1980 معرفی شد.این خودرو با دارا بودن تکنولوژی پیشرفته و سرعت بالا، به عنوان یکی از پیشگامان خودروهای اسپرت مدرن شناخته می ‌شود. 959 با قابلیت ‌های ویژه‌ ای مانند سیستم چهار چرخ محرک و طراحی آیرودینامیک خود، توانست رکورد های سرعت و عملکرد را در زمان خود تغییر دهد و آن را بهبود بخشد. این ماشین پورشه به عنوان یک خودروی کلاسیک مورد استقبال و تحسین مخاطبان قرار می‌گیرد.

جمع بندی مطالب

ماشین های پورشه به دلیل عملکرد مناسب، تکنولوژی بالا و طراحی های لوکس و زیبا، طرفداران بی شماری در سراسر جهان دارند. قطعا رانندگی با ماشین های این کمپانی مشهور و پر طرفدار خودرو سازی، تجربه ای بی نظیر را به همراه خواهد داشت. از آن جایی که قیمت خودروهای این برند بالا محسوب می گردد و خرید آن ها برای تمامی افراد قابل دسترس نخواهد بود، توصیه می کنیم جهت اجاره خودرو انواع ماشین های پورشه اقدام نمایید و از رانندگی با آن ها لذت ببرید.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *