با بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت آشنا شوید! (3)

با بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت آشنا شوید!

تا همین چند سال پیش بود، افرادی که ماشین نداشتند، به جای استفاده از خدمات اجاره خودرو ، از وسایل حمل و نقل بین شهری برای مسافرت استفاده میکردند. امروزه اما درصد بیشتری از مردم ترجیح میدهند تا با یک خودروی اجاره ای به سفر بروند. هنگامی که به نمایندگی های اجاره خودرو بدون راننده مراجعه میکنید، با مشاهده تنوع ماشین ها، احتمالا برای انتخاب یکی از آنها سردرگم میشوید.

در ادامه این مقاله سعی داریم تا بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت

در همین ابتدا بهتر است این نکته را خدمت شما بگوییم که کیفیت و امنیت ماشین های ایرانی نسبت به خودرو های خارجی بسیار پایین تر میباشد. در صورتی که محدودیت مالی دارید و نمیتوانید خودرو های خارجی اجاره کنید، به سراغ ماشین های ایرانی بروید. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که خودرو های ایرانی کم مصرف تر هستند و در صورت بروز ایراد فنی در جاده، مشکل چندانی برای تعمیر آنها نخواهید داشت.

پژو 405 slx

پژو 405 به عنوان یکی از قدیمی ترین خودرو هایی که در بازار ایران وجود داشته است، به شمار میرود. این ماشین به واسطه موتور بسیار قدرتمند و همچنین بدنه محکمی که داشت، بسیار مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفت و توانست آمار فروش بسیار خوبی را از خود برجای بگذارد. نسخه slx این ماشین را میتوان به نوعی نسخه ارتقا یافته آن به حساب آورد. چرا که یکی از بزرگترین مشکلات موتوری نسخه اصلی یعنی سوزاندن متعدد واشر سرسیلندر را برطرف کرده است. در slx موتور اصلی با موتور tu5 عوض شده و این موتور از واشر های آلومینیومی استفاده میکند. به همین دلیل هم مشکلات موتوری و فنی آن به طور کامل برطرف شده است.

جدای از موتور بسیار کم مصرف و خوب این ماشین، صندلی های بسیار راحتی برای آن تعبیه شده است. همچنین برخلاف دیگر خودرو های ایرانی، slx در صندلی های عقب خود جای زیادی برای مسافران دارد. تمامی این عوامل در کنار یکدیگر این خودرو را به یکی از بهترین ماشین ها برای جاده تبدیل کرده است.

در صورتی که قصد اجاره خودرو بدون راننده برای مسافرت دارید، حتما slx را در نظر داشته باشید.

با بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت آشنا شوید! (1)
با بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت آشنا شوید! (1)

پژو پارس tu5

پارس tu5 را میتوان یکی دیگر از بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت دانست. موتور tu5 از زمانی که وارد بازار ایران شد طرفداران زیادی پیدا کرد. چرا که این موتور ایرادات دیگر موتور های رایج خودرو های ایرانی را ندارد و به همین سبب هزینه نگهداری آن نیز بسیار کمتر میباشد. علاوه بر موتور، صندوق عقب این خودرو نیز جای زیادی برای گذاشتن وسایل دارد.

در صورتی که تجربه مسافرت با خودرو پژو پارس را داشته باشید، میدانید که صندلی های این خودرو بسیار نرم و راحت هستند. بر اساس نظر کارشناسان نمایندگی اجاره خودرو با راننده ، این ماشین ایرانی به عنوان یکی از راحت ترین خودرو های حال حاضر ایران به شمار میرود. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که بدنه این ماشین چندان محکم نیست. به همین دلیل سطح امنیت خیلی خوبی مانند slx ندارد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تعداد زیادی از افرادی که قصد اجاره ماشین عروس دارند، این ماشین را کرایه میکنند. چرا که پارس tu5 استهلاک کمی داشته و ظاهر زیبا و شیکی نیز دارد.

دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو که از زمان عرضه لقب خودروی ملی را یدک میکشد، به عنوان یکی دیگر از بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت به شمار میرود. این خودرو دارای ظاهری زیبا بوده و پس از سورن پلاس توربو، به عنوان دومین ماشین سریع تولید ایران به حساب می‌آید. دنا پلاس توربو آپشن های زیادی دارد که میتواند تجربه رانندگی برای شما را در طول سفر راحت تر کند. برخی از آپشن های این خودرو عبارتند از سانروف، کروز کنترل، ترمز دیسکی در عقب و….

متاسفانه صندلی های عقب این خودرو جای زیادی ندارند و فضای عقب دنا پلاس توربو تنها کمی از خودرو 206 بزرگتر است. البته این ماشین برای خانواده هایی که بچه کوچک دارند ایده آل میباشد. این خودرو از امنیت خوبی برخوردار بوده و دارای 4 ایربگ است. همچنین جنس بدنه آن نیز از سایر خودرو هایی که تا کنون در این مقاله خدمت شما معرفی کردیم، بهتر میباشد.

با بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت آشنا شوید! (1)
با بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت آشنا شوید! (1)

سورن پلاس توربو

نمیشود که در مقاله ای راجع به مسافرت و راحتی صحبت کنیم و حرفی از خانواده سمند نزنیم. جدیدترین عضو خانواده سمند طبق آمار شرکت های اجاره خودرو بدون راننده، جزو 3 تا از بهترین ماشین های ایرانی اجاره ای برای مسافرت انتخاب شده است. از جمله امکانات این سدان ایران خودرو میتوانیم به سیستم صوتی MP3، وجود اسپیکر روی درب های عقب و جلو، آنتن اکتیو، ترمز های ABS و EBD و… اشاره کنیم. یکی از نقاط قوت این خودرو وجود سنسور های متعدد در آن است. این خودرو دارای سیستم ضد سرقت، سیستم هشداردهنده ورود غیر مجاز، هشداردهنده مانع در عقب، سیستم عیب یابی هوشمند، قفل مرکزی و… میباشد.

سورن پلاس توربو سریع ترین ماشین تولید ایران بوده و حداکثر سرعت آن 205 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این ماشین نسبت به دیگر خودرو های ایرانی که در بازار امروز ایران وجود دارند، از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار میباشد. همچنین در صورتی که به قیمت دو خودرو دنا پلاس توربو و سورن پلاس توربو در بازار دقت کنید، متوجه خواهید شد که سورن پلاس خودروی بسیار مقرون به صرفه تری است. به همین سبب پیشنهاد میکنیم تا در صورتی که قصد مسافرت با خودرو های اجاره ای را دارید، خانواده سمند و مخصوصا سورن پلاس توربو را در نظر داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را به طور کامل با بهترین ماشین های اجاره ای ایرانی برای مسافرت آشنا کنیم. دقت داشته باشید که تمامی خودرو هایی که در بخش های بالاتر خدمت شما معرفی کردیم، از نظر ایمنی، راحتی و مصرف سوخت در جایگاه قابل قبولی قرار میگیرند. این 3 مورد در سفر های جاده ای با خودروی شخصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *