بهترین ماشین های لوکس اجاره ای برای شب عروسی+معرفی برترین سایت اجاره ماشین عروس (1)

بهترین ماشین های لوکس اجاره ای برای شب عروسی+معرفی برترین سایت اجاره ماشین عروس

شب عروسی، یک شب به یاد ماندنی در ذهن تمام فامیل و مخصوصا عروس و داماد است. به همین دلیل هم همه میخواهند تا این شب به بهترین نوع ممکن برگزار شود. برخی از افراد در شب عروسی خود، تصمیم به اجاره یک خودرو لوکس میگیرند و از آن به عنوان ماشین عروس استفاده میکنند. ماشین های مختلفی در بازار ایران وجود دارند که به عنوان یک ماشین لوکس محسوب میشوند و شما عزیزان میتوانید از آنها در شب عروسی خود استفاده نمایید.

معرفی بهترین ماشین های اجاره ای برای شب عروسی

تویوتا لندکروز؛ لوکس ترین خودرو برای اجاره ماشین عروس!

در صدر لیست ما خودرو شاسی بلند و در عین حال لاکچری کمپانی تویوتا یعنی لندکروز قرار دارد. این خودرو سال های طولانی است که مهمان بازار خودروی ایران بوده است. لندکروز به واسطه ظاهر بسیار شیک و همچنین آپشن و قابلیت هایی که دارد، توجه علاقه مندان صنعت خودروسازی را به خود جلب میکند. لندکروز های جدید برخلاف مدل های قبلی خود دارای موتور V8 نیستند و تویوتا در مدل های جدید از موتور های V6 استفاده کرده است.

موتور های جدیدی که در لندکروز قرار گرفته قدرت تولید 409 اسب بخار را دارد و 6 سیلندر نیز میباشند. این مدل از موتور هایی که تویوتا در جدیدترین سری از خودرو های لندکروز خود قرار داده، استهلاک بسیار کمی دارند. به همین دلیل هم بسیاری از افراد هنگامی که قصد اجاره خودرو بدون راننده و یا با راننده را دارند، استفاده از این ماشین را ترجیح میدهند. مصرف سوخت این خودرو ها به واسطه استفاده از موتور های V6، کاهش پیدا کرده است. البته این نکته را نباید فراموش کنیم که همچنان این خودرو دارای مصرف بالایی نسبت به دیگر خودرو های داخلی میباشد.

 

BMW X4

 در سال 2014 بود که برند BMW اعلام کرد، با توجه به استقبال مردم از خودرو های X6 این کمپانی، سری X4 که به عنوان مدل های اقتصادی تر آنها به شمار میرود نیز به بازار عرضه خواهند شد. ایده ساخت این ماشین شاید در ابتدا چندان خوب به نظر نمیرسید، ولی X4 در بازار های جهانی توانست به آمار فروش خوبی دست پیدا کند.

از آن جهت تصمیم گرفتیم که X4 را در لیست بهترین خودرو ها برای اجاره ماشین عروس آوریم. چرا که این اتومبیل ظاهر بسیار زیبایی دارد. حتی برخی از کارشناسان دنیای خودروسازی، معتقدند که دلیل اصلی موفقیت این ماشین در بازار های جهانی به دلیل ظاهر شیک و خاص آن میباشد. پس در صورتی که قصد اجاره خودرویی برای عروسی خود دارید، حتما BMW X4 را در نظر داشته باشید.

بنز S500

تا بدین جای مقاله تمامی خودرو هایی که به شما عزیزان معرفی کردیم، شاسی بلند بودند. اکنون تصمیم داریم تا یکی از محبوب ترین و گران ترین خودرو های بنز در بازار ایران را که برای اجاره ماشین عروس نیز مناسب میباشد را به شما معرفی کنیم.

بنز S500 را میتوان به عنوان یک شاهکار مهندسی به حساب آورد. بر اساس نظر کارشناسان فعال در مراکز اجاره خودرو با راننده ، این ماشین نه تنها ظاهری شیک دارد، بلکه موتوری که زیر کاپوت آن قرار گرفته نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. در قسمت جلوی این خودرو یک موتور V8 قدرتمند 4.7 لیتری قرار گرفته است. این موتور میتواند قدرتی معادل 455 اسب بخار را تولید نماید.

بنز S500 را میتوان به عنوان یکی از بهترین اتومبیل های موجود در بازار ایران که در مراکز اجاره ماشین عروس نیز موجود میباشد، به حساب آورد.

بهترین ماشین های لوکس اجاره ای برای شب عروسی+معرفی برترین سایت اجاره ماشین عروس (1)
بهترین ماشین های لوکس اجاره ای برای شب عروسی+معرفی برترین سایت اجاره ماشین عروس (1)

تویوتا پرادو؛ انتخابی ایده آل برای اجاره ماشین عروس!

در ادامه لیست معرفی بهترین خودرو های مناسب برای اجاره ماشین عروس، نوبت به معرفی یکی دیگر از اتومبیل های تویوتا یعنی پرادو میرسد. پرادو نیز مدت زمان زیادی میباشد که در بازار های ایران وجود دارد و همیشه به عنوان یکی از راحت ترین خودرو ها به شمار رفته است.

کمپانی تویوتا به منظور طراحی ظاهر این سری از خودرو های خود، از ماشین های آمریکایی مانند FJ الهام گرفته است. در داخل کابین از ترکیب چوب و چرم برای تزئین استفاده شده و جنس چرم مورد استفاده نیز از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. صندلی های برقی چند حالته با قابلیت تنظیم خودکار، تنظیم اتوماتیک گودی کمر، وجود دریچه کولر در قسمت عقب، کول باکس و… از جمله آپشن های این خودرو هستند.

لکسوس RX350

لکسوس یکی دیگر از کمپانی های ژاپنی محبوب و پرفروش در صنعت خودروسازی محسوب میشود. ماشین های زیادی از کمپانی لکسوس در مراکز اجاره خودرو بدون راننده وجود ندارد، ولی همان تعداد کمی که وجود دارد نیز جزو اتومبیل های لوکس خیابان های ایران به شمار میرود. RX350 دارای ویژگی هایی نظیر کابین جادار، سواری نرم و راحت، ایمنی بالا، قابلیت و آپشن های متعدد، خدمات پس از فروش گسترده و… میباشد و تمامی این موارد در کنار هم باعث شده اند تا RX350 گزینه ای مناسب برای استفاده در شب عروسی باشد.

البته این خودرو در تمامی نمایندگی های اجاره ماشین عروس یافت نمیشود. چرا که واردات این خودرو در سال 1397 ممنوع اعلام شد و از آن پس خودرو های کمپانی لکسوس به بازار ایران وارد نشدند.

هیوندای سانتافه نیو؛ یکی از بهترین ماشین ها برای اجاره خودرو در شب عروسی!

و در انتهای لیست نوبت به یکی از خودرو های برند هیوندای میرسد. سانتافه نیز همانند لندکروز و پرادو مدت زمان طولانی را در بازار های ایران سپری کرده و به عنوان یکی از قدیمی ترین خودرو های وارداتی کشور به شمار میرود. این ماشین به سبب سواری نرم و سیستم تعلیق خوبی که ارائه میدهد، گزینه بسیار خوبی برای افرادی که قصد اجاره خودرو دارند به حساب می‌آید.

از جمله آپشن هایی که سبب شدند تا این خودرو برای اجاره ماشین عروس، انتخابی مناسب به حساب آید عبارتند از سنسور های جلو، عقب، باران، باد تایر، رادار تغییر لاین، نقطه کور و….

بهترین ماشین های لوکس اجاره ای برای شب عروسی+معرفی برترین سایت اجاره ماشین عروس (2)
بهترین ماشین های لوکس اجاره ای برای شب عروسی+معرفی برترین سایت اجاره ماشین عروس (2)

آراد سیر؛ بهترین مرکز اجاره خودرو برای عروسی در تهران!

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین خودرو هایی که برای اجاره ماشین عروس مناسب هستند را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. از جمله بهترین این ماشین ها نیز میتوانیم به تویوتا لندکروز، BMW X4، بنز S500، تویوتا پرادو، لکسوس RX350 و هیوندای سانتافه اشاره کنیم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی وبسایت ما تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده خودرو هایی موجود، به دفتر ما مراجعه نمایید.  

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *