معرفی خودروهای لوکس و سنگین (3)

مشکلات و معایب اجاره خودرو بدون راننده

مزیت های اجاره خودرو آن هم از نوع بدون راننده:
اجاره خودرو بدون راننده نسبت به استفاده از خودروی شخصی مزایایی دارد که در این مقاله به آن اشاره ای مختصر داریم لطفا با ما همراه باشید:


برخی از افراد به هردلیلی قصد استفاده از خودروی شخصی خود راندارند یا به دلیل گرانقیمت بودن خودروهای لوکس و لاکچری از خرید آن منصرف می شوند.ما به شما پیشنهاد می کنیم اجاره خودرو را یکبار امتحان کنید به طوریکه لذت تجربه سوار شدن بر خودروهای آنچنانی حتی برای انجام کارهای شخصی به نوعی عادت تبدیل می شود.

تردد در محدوده طرح ترافیک:



ممکن است شما عزیزان برای انجام کارهای شخصی نیاز داشته باشید که در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد بروید حال شما چند راه دارید:
ایستگاه اتوبوس و ایستادن در صف استفاده از مترو که همیشه شلوغ است ممکن است در رسیدن به ایستگاه مورد نظرشما دقیق انجام نشود و سر وصدای زیاد ازدحام جمعیت ویا استفاده از تاکسی که مشکلات خاص خودش را دارد.

همچنین گرفتن آژانس که باز هم ترافیک و شلوغی خود رادارد وهمچنان شما بر خودرو هیچ اختیاری ندارید که مسیر انتخابی بهتری رابرای کمتر شدن ترافیک تردد کنند,تجربه ای نه چندان جالب را برای شما رقم میزند و احتمال اینکه شما در زمان مشخص به محل کارتان نرسید زیاد است.

اینجاست که شرکت آراد سیر به میدان آمده و پیشنهاد اجاره خودرو بدون راننده را به شما بزرگواران می دهد که درصورت نیاز روزانه تردد در محدوده طرخ زوج وفر میتوانید از شرکت آراد سیر درخواست مجوز طرح را بنمایید.و اینگونه خودروی انتخابی شما کامل در اختیارتان بوده و در برنامه ریزی کاری خود می توانید بهتر عمل نمایید.


ردیاب خودرو بهترین وسیله ی الکترونیکی می باشدکه شما می توانید به راحتی مسیریابی مورد نظرتان را انجام دهید.و بدون راننده و بدون دغدغه حداکثر استفاده را از خودرو و زمان خود داشته باشید.


همچنین با اجاره ماشین بدون راننده،دیگر جایی برای نگرانی هزینه های گزاف تعمیرات خودرونیست، چرا که شرکت آراد سیر تمامی مسئولیت و نگهداری قطعات خودرو را برعهده می گیرد.که می توان گفت این یکی از بهترین مزیت های اجاره ماشین بدون راننده باشد.چون استفاده از خودروی شخصی این دغدغه ها را دارد.


اگر شما مواقعی که خودرو بدون راننده نیاز داشته باشید برای شما بیشتر از لحاظ مالی خوب است هم از لحاظ هزینه ی تعمیرات هم از لحاظ خرید ماشین به مدت طولانی اگر خودرو را اجاره نمودید و نیاز به سرویس داشت می توانید با شرکت آراد سیر تماس حاصل نمایید تا با فرستادن تعمیرکاربه آدرس موردنظر شما خودرو را سرویس می کند.
در صورت تصادف یا سانحه باز هم میتوانید با هماهنگی شرکت خودروی جدید جایگزین نمایید و نگران هزینه ی اضافی نباشید چون تمامی خودروهای آراد سیر شامل بیمه بدنه هستند.


چرا آراد سیر را انتخاب کنیم؟
با توجه به تنوع خودروهای بی نظیر خارجی وایرانی با کیفیت موجود در شرکت اجاره خودرو آراد سیرپس از انتخاب خودروی مورد علاقه می توانید آن را اجاره نمایید و تجربه ای شیرین را رقم بزنید.


شرکت اجاره خودرو آراد سیر واقع در تهران آمادگی ارائه خدمات به همشهریان عزیز ساکن شهرستانها را هم اعلام می نماید.با یک سرچ کوتاه در سایت واینستاگرام پی به موجودی های این شرکت ازجمله خودروهای لاکچری و گرانقیمت و خودروهای ارزان قیمت و متوسط که همگی باتوضیح مدارک لازم و شرایط برای اجاره می باشند را دراختیار مشتریان گرامی خود قرار داده است.

همچنین شرکت آراد سیر این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که از بابت بیمه بدنه,بیمه شخص ثالث,و حتی از لحاظ تمیزی خودرو و در این شرایط خاص تمام پروتکل های بهداشتی نیز رعایت می شودکه خیال مشتریان عزیز مطمئن گردد تا افتخاری باشد برای ادامه همکاری بیشتر با شما سروران.


برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو و هزینه های آن، می توانید سایر مطالب سایت و پیج اینستاگرام رادنبال کنید.شرکت آراد سیر همواره مطمئن

برای اطلاع از شرایط کرایه خودرو میتوانید این قسمت را مطالعه کنید و در صورت هر گونه سوال با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *